Cyfrowa rewolucja zawodowa – czy mój z@wód przetrwa?
Założenia projektu
——————————————-
Głównymi celami projektu było zapoznanie się poznanie przez uczniów ze strukturą szkolnictwa zawodowego z uwzględnienim szkoły branżowej I stopnia. Ocena zagrożeń i szans na rynku pracy wybranych przez nich zawodów oraz poszukiwanie rozwiązań na „przetrwanie” wybranego zawodu w przyszłości.
Realizacja
—————————————-
Projekt zakładał realizację pracy w trzech głównych obszarach tematycznych:
1. Zawody ginące i zawody przyszłości.
2. Mój wybór zawodowy – trudności i możliwości.
3. Warunki mojego istnienia zawodowego.
Dorobek projektu umożliwłi ocenę, wybranego przez młodych ludzi, zawodu na obecnym rynku pracy, zarówno pod względem przydatności, jak i ryzyka. Uświadomił uczniom potrzebę ciągłego uczenia się i rozwijania nie tylko swoich kompetencji zawodowych, ale także kompetencji niezbędnych w cyfrowej rzeczywistości. Jeszcze bardziej rozbudził ich kreatywność, aby jako pracownicy Pokolenia Z znaleźli drogę do klienta.
Broszura opracowana przez uczniów – kliknij tutaj
Multimedia
—————————————-
Zespół projektowy
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych – Zasadnicza Szkoła Zawodowa im. H. Sienkiewicza w Trzciance
Nauczyciel – opiekun grupy projektowej: Agnieszka Markowska-Bobelak
Uczniowie – członkowie zespołu projektowego:
- Jakub Ratajczak
- Adrian Kruszewski
- Paulina Grzechuła
- Jakub Wereszko
- Konrad Opoka
- Filip Kuczer
- Łukasz Domagała
- Alicja Chmielewska
- Eliza Krzyżostoniak
- Maciej Nowak
- Karol Plich
- Dawid Dolny
- Marika Piecyk
- Róża Samulak
- Weronika Wesołowska
- Dominika Grzechuła
- Sebastian Lemisz