Dzieciństwo
Uczęszczała do Szkoły Podstawowej Nr 9 w Kaliszu, znajdującej się na ulicy Żwirki i Wigury. Już od najmłodszych lat promowała zdrowy styl życia. Wraz z koleżanką, w ramach prac samorządu szkolnego, kupowały bułki, wędlinę, ser i masło. Przed rozpoczęciem lekcji przygotowywały kanapki i sprzedawały na przerwach. Za pieniądze uzyskane ze sprzedaży zaopatrywały się co rano w potrzebne artykuły do sporządzania kolejnych kanapek. Tym samym promowały zdrowe śniadania zamiast zajadania się słodyczami.
Należała do harcerstwa i chóru szkolnego.
Młodość
Po ukończeniu nauki w Szkole Podstawowej kontynuowała edukację w Studium Wychowania Przedszkolnego w Ostrowie. Nauka trwała 6 lat.
W tym czasie aktywnie uczestniczyła w zbiórkach harcerskich. Brała udział w organizowanych popołudniami zajęciach m.in. chóru szkolnego, zespołu wokalnego „Nonet”, trenowała piłkę ręczną.
W 1982 roku zdała egzamin maturalny.
W 1990 podjęła edukację na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek Pedagogika, specjalizacja: Edukacja wczesnoszkolna. Po ukończonych studiach uzyskała tytuł magistra.
Siedem lat później rozpoczęła studia podyplomowe na Uniwersytecie Adam Mickiewicza w Poznaniu, kierunek Pedagogika Specjalna, specjalizacja: terapia pedagogiczna.
W 1998 roku w Bydgoszczy uzyskała Certyfikat Umiejętności – Terapeuta z zakresu Kinezjologii Edukacyjnej Paula Dennisona.
W 2001 roku rozpoczęła kolejne studia podyplomowe na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Kaliszu na kierunku: Pedagogika sztuki.
W latach 2003 -2011 była ekspertem MEN.
W 2006 roku w Poznaniu ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu: Nauczyciel przedmiotu przyroda.
W 2009 roku w Kaliszu ukończyła kolejny kurs kwalifikacyjny z zakresu: Oligofrenopedagogiki.
W 2012 roku w Kaliszu ukończyła kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej.
Ukończyła wiele form doskonalenia zawodowego m.in:
– Neurolingwistycznego Programowania – NLP
– Rehabilitacji Dzieci Autystycznych
– Autyzm – diagnoza, terapia, edukacja
– Trudne zachowania dzieci i młodzieży
– Szkolenie z metody alternatywnej komunikacji „Makaton” (język migowy)
– Kurs znajomości pisma punktowego L. Braill’a
– Szkolenie doskonalące: Diagnoza psychologiczno – pedagogiczna dyskalkulii.